Dag 23 op Malta 5-10

5 oktober 2014 - Mellieħa, Malta

Poe, dat was weer even geleden, maar hier weer een reisverhaal.

Gisteren zijn we naar Popeye's village gegaan, met de verwachting daar een leuk dorpje aan te treffen met onder andere een heel groot snoep huis. Op Google leek het wel een soort Hans en Grietje huis. Toen we daar aan kwamen bleek het echter een filmset te zijn van de serie 'Popeye'. Het was erg leuk om te zien, er waren figuranten die de hoofdrolspelers waren in de film en later de strip. Ik kende de serie helemaal niet, maar dat is ook meer van de oudere generatie. :)  Die huisjes waren erg mooi in een oude stijl gemaakt, ze waren allemaal van hout en de meesten leken ook al wat vervallen. Maar je kon bij de meesten er wel gewoon in. Helaas was de snoepwinkel (die er wel was) gesloten. Deze bleek alleen tijdens de kerstperiode open te zijn. Ook hebben we nog een rondje op een bootje gevaren. Het was erg gezellig en leuk. En vooral erg mooi gelegen, maar dit kunnen jullie zelf ook straks op de foto's bekijken.

Vandaag hadden we helaas heel slecht weer en hebben we de hele dag binnen moeten zitten. Wat een bliksem was er! Al was het wel erg mooi om te zien.

De foto's komen zo!

Kusjes xx

Ps. mama, ik heb 's ochtends na mijn ontbijt en 's avonds na het eten een niesbui...