Dag 43 op Malta 25-10

25 oktober 2014

Deze week hebben we een kinderboekenweek georganiseerd op onze stage. Het thema dit jaar was Feest/Party! We hebben een lokaal en de bibliotheek versierd en hier hebben we met de kinderen gewerkt. De kinderen hebben een voorkant van een boek gemaakt, dit moest passen bij het door ons geschreven verhaal. We hebben met de kinderen gelezen. Woordwebben  gemaakt en de kinderen hebben zelf een verhaal geschreven.

Het viel erg goed! We hebben overal filmpjes en foto's gemaakt en deze hebben we allemaal bij elkaar gevoegd met een lied eronder. Maandag is de première voor de leraren van het St. Edwards college.

Vandaag heb ik eerst geshopt en heb ik lekkere pantoffels gekocht, een leuke broek en oorbellen.

Vanavond zijn we naar Hamran gegaan, want daar was een chocolate festival!! Er waren heel erg veel kraampjes met allemaal dingen van chocola, bonbons, chocoladekoekjes, crêpes, snoepjes etc. We hadden ook verwacht dat er heel veel sculpturen van chocolade waren, maar dit was er helaas maar 1. Al was dat ook meteen een hele mooie. Ook waren mensen aan het schilderen op doek, met chocola. Het was wel heel erg verleidelijk iets lekkers te kopen en dat heb ik dus uiteraard ook gedaan :) Het was ook niet duur namelijk. Een zak vol met chocolade truffels voor €3!

Het was wel een erg speciale ervaring en dit hebben we nog afgesloten door in een leuk treintje rond te rijden.

Helaas is het weer hier wel wat minder geworden. Er staat een hele gure wind en hierdoor moeten we nu in vesten rondlopen...

Groetjes vanuit het iets kouder wordende Malta

1. JP:
    26 oktober 2014
    Wij hebben wel mazzel gehad met het weer!
  2. Sanne:
    26 oktober 2014
    Ja zeker weten! Maar gelukkig is vandaag het weer alweer iets beter. Het is nu 25 graden hier. Dus wie weet even zwemmen?..