Dag 50 op Malta 1-11

1 november 2014

De laatste maand is ingegaan, november is aangebroken. Dit houdt echter niet in dat we niets meer te doen hebben. Vandaag heeft Esmée gezwommen met dolfijnen en zijn wij gaan kijken. Ook was er een papegaaienshow, een zeeleeuwenshow en een dolfijnenshow! Ik heb hier hele mooie foto's van gemaakt en op het laatst mocht ik ook nog even op de foto met een dolfijn. Wat voelen die raar aan trouwens. Het is alsof je glad rubber aait. Het was wel weer een hele mooie ervaring erbij.

Ik heb hiervan niet alleen foto's, maar ook filmpje toegevoegd.

Maandag en dinsdag hebben we vakantie en gaan we met z'n vieren naar Gozo! We hebben een goedkoop appartement geboekt en gaan dat eiland ook eens even verkennen. Hopelijk wordt het dan wat warmer weer, want met de wind die er nu staat zijn de vesten wel nodig. Heel misschien gaan we ook nog even naar Comino, maar dan moet het weer wel mooi genoeg zijn. Daar zouden we namelijk dan gaan zwemmen bij de Blue Lagoon

Vrijdag 14 november ga ik met Manon, een Nederlandse die ik hier heb leren kennen, naar Sicilië!! We gaan dan onder andere de Etna beklimmen. Dit lijkt me zo'n speciale ervaring en ik kijk er ook heel erg naar uit en het is een mooie afsluiting van de 2,5 maand naar Malta. Dat weekend dan nog even shoppen, de week erna naar stage en die zaterdag gaan we alweer naar huis.

Oftewel, nog 21 nachtjes en dan kan ik weer kusjes uitdelen :)

Tot over precies 3 weekjes!

Groetjes, Sanne

1. Ina boerma:
    2 november 2014
    Hoi Sanne, eindelijk een reactie van mij. Met het lezen van je verslagen en het bekijken van de foto's heb ik het idee dat je een geweldige tijd op Malta hebt. En wat gaat de tijd snel, eind van de maand ben je alweer terug! Ook leuk natuurlijk en zo te zien heeft deze maand eerst nog allerlei leuke dingen voor jou in petto.

Ik ben zelf net een week terug uit Tanzania, weer een mooie tijd gehad in het Turiani Ziekenhuis en veel samen met de mensen daar kunnen doen. Nu genieten we van de laatste warme dagen (21 graden in november) maar ik heb gisteren toch maar vast de nieuwe winterjas gekocht. En 's morgens op de fiets is het al koud. Als jij terug komt zit ik denk ik in Parijs bij Renske maar ik hoor vast daarna je verhalen.

Een fijne tijd nog , liefs, ook van Marianne, Ina
  2. JP:
    3 november 2014
    Leuk Sanne, maar eh, let je een beetje op met die Etna. Die is nog wel eens actief. http://nl.wikipedia.org/wiki/Etna_%28vulkaan%29
  3. Sanne:
    4 november 2014
    Heey Ina en Marianne,
    Wat leuk om wat van je te horen/lezen! Ik heb inderdaad een super tijd op Malta en ben volop aan het genieten.
    Hier wordt het weer ook minder, maar een vest aan is genoeg. Al denken de Maltese daar anders over en lopen sommigen in dikke winterjassen over straat.
    Heel veel plezier dan in Parijs en ik spreek je vast erna weer. De foto's zal ik vast klaar zetten als jullie weer terug komen.

Groetjes!